DSpace@İstanbul Gedik Üniversitesi

THE IMPACT OF ELECTRONIC BANKING ON CUSTOMER ATTITUDE AND CUSTOMER AWARENESS: A CASE OF THE STUDY COMMERCIAL BANKS IN MOGADISHU SOMALI

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author DAHIR, Liban Abdirizak
dc.date.accessioned 2023-03-16T15:10:13Z
dc.date.available 2023-03-16T15:10:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/488
dc.subject Online Banking, Customer Attitude, Customer Awareness,İnternet Bankacılığı, Müşteri Tutumu, Müşteri Bilinci tr_TR
dc.title THE IMPACT OF ELECTRONIC BANKING ON CUSTOMER ATTITUDE AND CUSTOMER AWARENESS: A CASE OF THE STUDY COMMERCIAL BANKS IN MOGADISHU SOMALI tr_TR
dc.title.alternative ELEKTRONİK BANKACILIĞIN MÜŞTERİ TUTUMU VE MÜŞTERİ BİLİNCİNDEKİ ETKİSİ MOGADİŞU SOMALİ'DEKİ TİCARİ BANKALAR ARAŞTIRMASI ÖRNEĞİ tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster