DSpace@İstanbul Gedik Üniversitesi

DIGITAL MARKETING SUCCESS FOR MEDIUM-SIZED BUSINESSES A QUALITATIVE STUDY

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Abdullah Abdullah, Rami Abduhamza
dc.date.accessioned 2023-03-16T09:22:26Z
dc.date.available 2023-03-16T09:22:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/473
dc.subject Digital Marketing, Strategies, Medium sized businesses, Iraq,: Dijital Pazarlama , Stratejiler, Orta ölçekli işletmeler, Irak tr_TR
dc.title DIGITAL MARKETING SUCCESS FOR MEDIUM-SIZED BUSINESSES A QUALITATIVE STUDY tr_TR
dc.title.alternative ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETMELERDE BAŞARILI DİJİTAL PAZARLAMA NİTEL BİR ARAŞTIMA tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster