DSpace Repository

MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: HAVAYOLU YOLCU TAŞIMACILIĞI SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Show simple item record

dc.contributor.author Gökçe, Mustafa Ali
dc.date.accessioned 2023-03-16T07:34:33Z
dc.date.available 2023-03-16T07:34:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/458
dc.subject Havayolu yolcu taşımacılığı, havacılık sektörü, marka kişiliği, tüketici satın alma davranışları, Airline passenger transportation, aviation sector, brand personalities, customer purchasing behavior tr_TR
dc.title MARKA KİŞİLİĞİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ: HAVAYOLU YOLCU TAŞIMACILIĞI SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA tr_TR
dc.title.alternative THE EFFECT OF BRAND PERSONALITY ON CONSUMER PURCHASING BEHAVIORS: A RESEARCH ON THE AIRLINE PASSENGER TRANSPORT SECTOR tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account