dc.contributor.author | ATAMAN, Berkan | |
dc.date.accessioned | 2022-03-07T07:19:22Z | |
dc.date.available | 2022-03-07T07:19:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11501/262 | |
dc.subject | Bütünleşik Beden Eğitimi, Bilgilendirme, Tutum, Özel Gereksinimli Çocuk, Empati, Bütünleştirme, Akran. Inclusive Physical Education, İnforming, Attitude, Child With Special Needs, Empathy, İntegration, Peer. | tr_TR |
dc.title | Bütünleşik Beden Eğitimi Dersi Ve Akran Bilgilendirme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumları Ve Empati Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi | tr_TR |
dc.title.alternative | Investıgatıon Of The Effects Of Inclusıve Physıcal Educatıon And Peer Informatıon Program On The Attıtudes And Empathıcal Skılls Of The Secondary School Students | tr_TR |
dc.type | Thesis | tr_TR |