DSpace Repository

Bütünleşik Beden Eğitimi Dersi Ve Akran Bilgilendirme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumları Ve Empati Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Show simple item record

dc.contributor.author ATAMAN, Berkan
dc.date.accessioned 2022-03-07T07:19:22Z
dc.date.available 2022-03-07T07:19:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/262
dc.subject Bütünleşik Beden Eğitimi, Bilgilendirme, Tutum, Özel Gereksinimli Çocuk, Empati, Bütünleştirme, Akran. Inclusive Physical Education, İnforming, Attitude, Child With Special Needs, Empathy, İntegration, Peer. tr_TR
dc.title Bütünleşik Beden Eğitimi Dersi Ve Akran Bilgilendirme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumları Ve Empati Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi tr_TR
dc.title.alternative Investıgatıon Of The Effects Of Inclusıve Physıcal Educatıon And Peer Informatıon Program On The Attıtudes And Empathıcal Skılls Of The Secondary School Students tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account