DSpace@İstanbul Gedik Üniversitesi

İnovasyon Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi; Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bala, Yakup
dc.date.accessioned 2021-01-27T09:09:13Z
dc.date.available 2021-01-27T09:09:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/186
dc.subject İnovasyon, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Kurumsal İmaj, Innovation, Corporate Social Responsibility, Corporate Image tr_TR
dc.title İnovasyon Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Kurumsal İmaj Üzerindeki Etkisi; Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama tr_TR
dc.title.alternative The Effect Of Innovatıon And Corporate Socıal Responsıbılıty On Corporate Image; An Applıcatıon In Bankıng Sector tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster