DSpace@İstanbul Gedik Üniversitesi

Bütünleşik Beden Eğitimi Dersi Ve Akran Bilgilendirme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumları Ve Empati Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ataman, Berkan
dc.date.accessioned 2020-10-27T08:26:17Z
dc.date.available 2020-10-27T08:26:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11501/151
dc.subject Bütünleşik Beden Eğitimi, Bilgilendirme, Tutum, Özel Gereksinimli Çocuk, Empati, Bütünleştirme, Akran. ,Inclusive Physical Education, İnforming, Attitude, Child With Special Needs, Empathy, İntegration, Peer. tr_TR
dc.title Bütünleşik Beden Eğitimi Dersi Ve Akran Bilgilendirme Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumları Ve Empati Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi tr_TR
dc.title.alternative Investıgatıon Of The Effects Of Inclusıve Physıcal Educatıon And Peer Informatıon Program On The Attıtudes And Empathıcal Skılls Of The Secondary School Students tr_TR
dc.type Thesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster